خانه » محصولات » فیگور پایه‌دار لوفی کد One Peice 00129

فیگور پایه‌دار لوفی کد One Peice 00129

  • ارتفاع: 22 سانتی‌متر
  • وزن: 200گرم
  • جنس PVC
  • سری One Piece
شناسه محصول: One Peice Figure Monkey D Luffy 00129 دسته:

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

ضمانت اصالت کالا

خرید مطمئن اسباب بازی اورجینال و غیر اورجینال

24 ساعت گارانتی بازگشت کالا

امکان پرداخت آنلاین

فیگور لوفی One Peice Figure Monkey D Luffy 00129

لوفی (Monkey D. Luffy) شخصیت اصلی انیمه و مانگای محبوب “وان پیس” است که توسط ایچیرو اودا خلق شده است. لوفی کاپیتان گروه دزدان دریایی کلاه حصیری است و هدف اصلی او پیدا کردن گنج افسانه‌ای “وان پیس” و تبدیل شدن به پادشاه دزدان دریایی است. لوفی با اعضای گروه کلاه حصیری در کنار همدیگر به دنبال ماجراجویی‌ها و چالش‌های بزرگ می‌روند.

لوفی توانایی خاصی را از خوردن میوه شیطانی به دست می آورد. او می تواند اعضای بدنش را به طور غیرعادی بکشاند و حملات قدرتمندی به دشمنانش وارد کند. شخصیت این انیمه خوش بین، بی پروا و پرانرژی است. لوفی از کودکی رویای تبدیل شدن به پادشاه دزدان دریایی را داشته به همین دلیل به دنبال گنج افسانه ای است .

فیگور پایه‌دار لوفی One Peice 00129

ویزگی محصول

فیگور پایه‌دار لوفی One Peice 00129 یک فیگور بسیار با کیفیت و زیبا که با دقت بالا و جزیئات دقیق ساخته شده است. جنس این محصول از مواد PVC که ماده ای مقاوم و سبک است تهیه شده و به حفظ جزئیات دقیق و طول عمر طولانی فیگور کمک می کند.

این مجسمه با کیفیت بالا و در دو رنگ متفاوت طراحی و تولید شده است. ارتفاع این فیگور در حدود 22 سانتی متر با وزن تقریبی 200 گرم که نشان دهنده سبکی این محصول و قابل حمل بودن آن است. پایه دار بودن آن به ثبات فیگور کمک می کند و امکان نمایش آن را به شکلی زیبا در دکوراسیون فراهم می سازد.

این مدل به عنوان یک اسباب بازی و یا یک قطعه دکوری مناسب برای کودکان بالای 3 سال می باشد. این فیگور برای طرفداران سری One Piece افرادی که مجموعه دار هستند یک گزینه عالی محسوب می شود.

نتیجه گیری 

فیگور پایه‌دار لوفی One Peice 00129 بسیار زیبا و با کیفیت که با دقت طراحی و رنگ آمیزی شده است یک هدیه خاص و جذاب برای کودکان بالای 3 سال و علاقه مندان به شخصیت لوفی که می توانند آن را به عنوان قطعه دکوری مورد استفاده قرار دهند.

برند

سایر برندها

جنسیت

پسرانه, دخترانه

رده سنی

سه تا پنج سال, پنج تا هشت سال, هشت تا دوازده سال

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فیگور پایه‌دار لوفی کد One Peice 00129”