لگو موتور سیکلت کد ZHEGAO 0754

  • برند:ZHEGAO
  • جنس: پلاستیک ABS
  • مناسب برای 6 سال به بالا
شناسه محصول: ZHEGAO 0754 Motorcycle Building Toy دسته:

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

ضمانت اصالت کالا

خرید مطمئن اسباب بازی اورجینال و غیر اورجینال

24 ساعت گارانتی بازگشت کالا

امکان پرداخت آنلاین

لگو موتور سیکلت ZHEGAO 0754 Motorcycle Building Toy

لگو موتور سیکلت ZHEGAO 0754 یک مجموعه از بلوک های ساختنی است که شامل 4 مدل و رنگ مختلف موتورسیلکلت می باشد این مجموعه به سبک لگو طراحی شده است.

ویژگی محصول

این مجموعه شامل 722 قطعه است که برای ساخت 4 مدل موتور سیکلت با رنگ های زیبا استفاده می شود هر موتورسیکلت به طور جدا گانه دارای (171، 178، 186، 187) قطعه هستند این قطعات با استفاده از دفترچه راهنما به راحتی قابل مونتاژ است.

این اسباب بازی دارای گواهی های کیفیت بین المللی مانند CE اروپا و استانداردهای کیفیت چین (CCC) می باشد. ZHEGAO 0754 تولید شده از قطعات پلاستیک ABS درجه یک و دوست دار محیط زیست بوده و فاقد مواد مضر برای کودکان است.

این لگو کاملاً ایمن و فاقد لبه های تیز و برنده مناسب برای گروه سنی 6 سال به بالا می باشد و ابعاد جعبه آن 26X19X4.5 سانتی متر است.

این محصول دارای چرخ های لاستیکی که به جلو و عقب حرکت می کند و یک هدیه عالی برای سرگرمی و تقویت هوش و خلاقیت کودکان می باشد.

لگو موتور سیکلت ZHEGAO 0754

برند محصول

ZHEGAO یک برند چینی است که در زمینه تولید اسباب‌بازی‌های ساختنی و مدل‌های مونتاژ شونده فعالیت می‌کند. این برند به خاطر تولید اسباب‌بازی‌هایی که شبیه به لگو (LEGO) هستند، شناخته می‌شود.

محصولات ZHEGAO شامل قطعات ساختنی پلاستیکی هستند که به کودکان و حتی بزرگسالان امکان می‌دهند تا مدل‌های مختلفی مانند ماشین‌ها، موتور سیکلت‌ها، ساختمان‌ها و دیگر اشکال را با استفاده از قطعات مونتاژ کنند.

محصولات ZHEGAO به خاطر قیمت مناسب‌تر نسبت به برندهای معروف، گزینه‌ای اقتصادی‌تر برای خرید اسباب‌بازی‌های ساختنی هستند.
این اسباب‌بازی‌ها به کودکان و نوجوانان کمک می‌کنند تا با استفاده از تخیل و خلاقیت خود مدل‌های مختلفی بسازند و به مهارت‌های حرکتی و شناختی خود بهبود بخشند.

برند

سایر برندها

جنسیت

پسرانه

رده سنی

پنج تا هشت سال, هشت تا دوازده سال

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لگو موتور سیکلت کد ZHEGAO 0754”