رایا و آخرین اژدها کد:21454 Disney Raya and the Last Dragon

  • عروسک رایا و آخرین اژدها
  • ساخته شده بر اساس انیمیشن رایا و آخرین اژدها
  • دست و پاها مفصلی
  • اورجینال از برند Jakks محصول کشور آمریکا
  • مناسب برای کودکان بالای 3 سال
شناسه محصول: Disney Raya and the Last Dragon دسته: , ,
برند: Jakks

2,300,000 تومان

0 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

ضمانت اصالت کالا

خرید مطمئن اسباب بازی اورجینال و غیر اورجینال

24 ساعت گارانتی بازگشت کالا

امکان پرداخت آنلاین

بررسی عروسک رایا و آخرین اژدها Disney Raya and the Last Dragon

“رایا و آخرین اژدها” یک فیلم ماجراجویی ساخته شده توسط استودیو والت دیزنی است. داستان این فیلم در دنیای خیالی کوماندرا رخ می‌ دهد، جایی که انسان‌ ها و اژدها قبلاً با هم در صلح و هم‌ زیستی زندگی می‌ کردند، تا اینکه یک نیروی شیطانی باعث جدایی انسان ها و اژدها شد. انیمیشن رایا و آخرین اژدها درباره برگرداندن آخرین اژدها توسط رایا می باشد تا صلح را به سرزمین کوماندرا برگردانند. عروسک رایا از برند مشهور Jakks آمریکا می باشد و زیر نظر دیزنی تولید شده است، این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و کلیه جزئیات در عروسک ها به خوبی رعایت شده است.

اگر شما یا فرزندتان طرفدار انیمیشن زیبای رایا و آخرین اژدها هستید، احتمالا عروسک‌ این مجموعه هم برایتان جذاب خواهد بود.

ویژگی های محصول

عروسک رایا برگرفته از انیمیشن جذاب رایا و آخرین اژدها می باشد که با همکاری کمپانی Jakks و دیزنی ساخته شده است. این محصول شامل 1 عروسک به نام رایا می باشد که ارتفاع آن  40 سانتی متر است. از اکسسوری های جذاب همراه عروسک می توان به کلاه و شمشیر آن اشاره کرد. این عروسک مفصلی می باشد یعنی میتوان دست و پای آن را حرکت داد و همچنین چشمان زیبا آن تیله ای است و موهای پرپشتی دارد.

رایا و آخرین اژدها Disney Raya and the Last Dragon

رایا و آخرین اژدها Disney Raya and the Last Dragon

عروسک‌ رایا ، هدیه‌ ای ارزشمند برای کودکان هستند که نه تنها باعث سرگرمی آن‌ ها می‌ شود، بلکه به رشد و توسعه‌ ی شخصیت آن‌ ها نیز کمک می‌ کند. اگر به دنبال یک هدیه‌ ی خاص و ماندگار برای فرزندتان هستید، عروسک رایا بهترین انتخاب برای شماست. کلیه جزئیات در طراحی این عروسک رعایت شده و این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخودار است.

 این محصول اورجینال برند Jakks آمریکا می باشد. این محصول برای کودکان بالای 3 سال مناسب می باشد.

برند محصول

Jakks Pacific یکی از برندهای پیشرو در تولید اسباب‌بازی در سطح جهان است. این شرکت با تمرکز بر تولید محصولات با کیفیت و جذاب، توانسته است دل میلیون‌ ها کودک و نوجوان را به دست آورد. اسباب‌ بازی‌ های Jakks Pacific بر اساس شخصیت‌ های محبوب فیلم‌ ها، انیمیشن‌ ها و بازی‌ های رایانه‌ ای طراحی شده‌ اند و به همین دلیل، برای کودکان بسیار جذاب و آشنا هستند.

نتیجه گیری نهایی

عروسک رایا برگرفته از انیمیشن جذاب رایا و آخرین اژدها می باشد که با همکاری کمپانی Jakks و دیزنی ساخته شده است. این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و کلیه جزئیات در عروسک ها به خوبی رعایت شده است.

عروسک کوچک رایا ، یک محصول باکیفیت و جذاب برای کودکان طرفدار رایا است. اگر به دنبال یک عروسک زیبا و بادوام برای فرزندتان هستید، این عروسک می‌ تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.

برند

Jakks

جنسیت

دخترانه

رده سنی

سه تا پنج سال, پنج تا هشت سال, هشت تا دوازده سال

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رایا و آخرین اژدها کد:21454 Disney Raya and the Last Dragon”

2,300,000 تومان