خانه » محصولات » لگو ماینکرافت جمجمه آرنا کد: Bela 10988

لگو ماینکرافت جمجمه آرنا کد: Bela 10988

  • لگو ماینکرافت
  • برند بلا Bella
  • تعداد قطعات 210
  • شامل 3 فیگور
  • جنس پلاستیک ABS مطابق با استاندارد اروپا
  •  مناسب سن بالای 6 سال
شناسه محصول: Arena Skull Minecraft Constructor Minecraft 10988 دسته:

720,000 تومان

0 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

ضمانت اصالت کالا

خرید مطمئن اسباب بازی اورجینال و غیر اورجینال

24 ساعت گارانتی بازگشت کالا

امکان پرداخت آنلاین

لگو جمجمه آرنا Arena Skull Minecraft Constructor Minecraft 10988

لگو ماینکرافت جمجمه آرنا Bela 10988 یکی از بهترین مجموعه های بلوک های ساختنی که بر اساس بازی ماینکرافت طراحی شده است و به کودکان و علاقه مندان به این بازی این امکان را می دهد تا در صحنه ی مورد علاقه ی خود بازی کنند.

ویژگی‌های محصول

مجموعه ساختنی Arena Skull Minecraft Constructor با 210 قطعه از جنس پلاستیک درجه یک و فاقد مواد مضر مطابق با استاندارد اروپا برای کودکان که شامل شخصیت‌های محبوب ماینکرافت 2 مینی فیگور و و یک خرگوش قاتل می باشد.

این اسباب بازی دارای سلاح‌ها و لوازم جانبی مانند تبر طلایی و شمشیر طلایی، کمان، 2 شیشه معجون، سیب طلایی و میدان نبرد جمجمه با تله‌ها، موانع و تجهیزات مختلف دیگر می باشد.

این مجموعه ی چالش برانگیز کیفیتی عالی دارد و کودکان با ساخت آن خود را در حال انجام مبارزه ای سخت می بینند که برای بدست آوردن سیب طلایی باید تلاش کنند و هرکاری لازم است برای شکست دشمن و بردن جایزه انجام می دهند.

لگو ماینکرافت جمجمه آرنا کد: Bela 10988

لگو ماینکرافت جمجمه آرنا در ابعاد 29x6x20 سانتی‌متر و سن توصیه‌ شده برای کودکان بالای 6 سال کاملاً ایمن و بدون لبه ی تیز و برنده است.

این مجموعه به دلیل طراحی منحصربه‌فرد، جزئیات دقیق و قابلیت ساخت آسان، باعث تقویت مهارت های حرکتی هماهنگی چشم و دست کودک می شود، قدرت تمرکز و تخیل او را بالا می برد همچنین می‌تواند ساعت‌ها سرگرمی و آموزش برای کودکان و حتی بزرگسالان فراهم کند.

برند محصول 

BELA یک برند چینی است که به تولید اسباب‌بازی‌های ساختمانی (بلوک‌های ساختنی) می‌پردازد. این برند بیشتر به خاطر تولید محصولات مشابه با محصولات LEGO شناخته شده است.

این برند در بازارهای جهانی به عنوان یک جایگزین اقتصادی‌تر برای LEGO مطرح شده است. اسباب‌بازی‌های BELA از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و به علت قیمت مناسب، محبوبیت زیادی در بین والدین و کودکان پیدا کرده‌اند.

برند

سایر برندها

جنسیت

پسرانه, دخترانه

رده سنی

پنج تا هشت سال, هشت تا دوازده سال

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لگو ماینکرافت جمجمه آرنا کد: Bela 10988”

720,000 تومان