خانه » محصولات » لگو فرندز سگ میا کد Bela 10159

لگو فرندز سگ میا کد Bela 10159

  • جنس پلاستیک ABS
  • مناسب برای 6 سال به بالا
  • شامل 185قطعه
  • 1فیگور میا و دو فیگور سگ
شناسه محصول: Lego Bela Friends Mia Heartlake Dog Show 10159 دسته:

975,000 تومان

0 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

ضمانت اصالت کالا

خرید مطمئن اسباب بازی اورجینال و غیر اورجینال

24 ساعت گارانتی بازگشت کالا

امکان پرداخت آنلاین

لگو فرندز سگ میا Lego Bela Friends Mia Heartlake Dog Show 10159

لگو فرندز سگ میا Bela 10159 یکی از محصولات محبوب برند بلا که شامل اجزای مختلفی برای ساخت یک Heartlake City است و برای کودکان و دوستداران سری Lego Friends طراحی و تولید شده است.

ویژگی های محصول

لگو فرندز سگ میا Bela 10159 دارای چندین بخش مجزا که شامل یک صحنه، یک ایستگاه آرایش، یک سکوی پیروزی و یک مانع کوچک برای سگ‌ها می‌باشد. مانع سگ ها از یک ترازو و میله هایی برای پریدن سگ ها تشکیل شده است.

این محصول با داشتن 185 بلوک ساختنی و فیگور میا با 5 سانتی متر ارتفاع و 2 مینی فیگور سگ لوازم جانبی شامل دوربین، کمان‌ها، برس‌ها، بشقاب، استخوان‌ها، گل‌ها، تاب‌سواری، مانع و پرچم‌ها یکی از مجموعه های پرطرفدار که برای کودکان بالای 6 سال طراحی شده است.

ایستگاه آرایش بر روی 2 پایه 6×6 ساخته می شود و شامل یک وان کوچک برای سگ ها و یک کمد برای نگهداری اشیاء مختلف است. یک شیرکوچک در جلوی وان و یک کاسه سگ در کنار وان که دو استخوان در آن قراردارد.

لگو فرندز سگ میا کد: Bela 10159

سکوی پیروزی سگ ها بر روی دو پایه ۲x۶ ساخته می شود در بین دو سکو یک جام قرار گرفته و یک روبان با عدد یک به این سکو متصل است.

با سگ های زیبای میا جایزه اول را ببرید و در ایستگاه آرایش سگ ها را شسته و آماده بازی کنید و از روی مانع رد کنید تا یک بازی پر از هیجان ولذت داشته باشید.

لگو Lego Friends Heartlake Dog Show دارای ابعاد ‎35.41 x 5.89 x 19.1 سانتی‌متر و وزن آن 408.23 گرم است. سن توصیه شده توسط سازنده برای این محصول 6 سال و بالاتر و محصول از پلاستیک درجه یک و فاقد مواد مضر برای کودکان و محیط زیست و کاملا برای کودکان ایمن است.

برند محصول 

BELA یک برند چینی است که به تولید اسباب‌بازی‌های ساختمانی (بلوک‌های ساختنی) می‌پردازد. این برند بیشتر به خاطر تولید محصولات مشابه با محصولات LEGO شناخته شده است.

این برند در بازارهای جهانی به عنوان یک جایگزین اقتصادی‌تر برای LEGO مطرح شده است. اسباب‌بازی‌های BELA از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و به علت قیمت مناسب، محبوبیت زیادی در بین والدین و کودکان پیدا کرده‌اند.

برند

سایر برندها

جنسیت

دخترانه

رده سنی

پنج تا هشت سال, هشت تا دوازده سال

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لگو فرندز سگ میا کد Bela 10159”

975,000 تومان