خانه » محصولات » اسباب بازی مدرسه پپاپیگ کد:846689 Hasbro F2166

اسباب بازی مدرسه پپاپیگ کد:846689 Hasbro F2166

  • مدرسه پپا پیگ
  • برند HASBRO محصول کشور آمریکا
  • به 2 عدد باتری قلمی نیاز دارد
  • شامل 3 فیگور و 6 لوازم جانبی
  • جنس پلاستیک درجه یک مطابق با استاندارد اروپا
  • مناسب سن 3 سال به بالا
شناسه محصول: Hasbro Peppa Pig School Playgroup F2166 دسته: , ,
برند: Hasbro

3,060,000 تومان

0 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

ضمانت اصالت کالا

خرید مطمئن اسباب بازی اورجینال و غیر اورجینال

24 ساعت گارانتی بازگشت کالا

امکان پرداخت آنلاین

ست مدرسه پپاپیگ Hasbro Peppa Pig School Playgroup F2166

پپاپیگ یک سریال انیمیشنی در مورد دختربچه خوکی است که در کنار پدر، مادر و برادر کوچکترش زندگی می کند. این مجموعه برای کودکان پیش دبستانی تولید شده است. از آنجایی که داستانهای این انیمیشن را راوی می گوید فهم آن برای کودک ساده تر است و بسیار برای آموزش کودکان تاثیر مثبت میگذارد.

ویژگی محصول

اسباب بازی مدرسه پپاپیگ Hasbro F2166 به کودکان بالای 3 سال این امکان را می دهد که یک روز کامل در مدرسه را با خوک مورد علاقه ی شان بگذرانند. این محصول با الهام از انیمیشن پپاپیگ باعث می شود که کودکان برای رفتن به مدرسه هیجان داشته و آن را دوست داشته باشند.

در روی این محصول یک زنگ وجود دارد که بچه ها با فشار دادن یک اهرم می توانند آن را به صدا در بیاورند. کودکان می توانند عقربه های ساعت را حرکت دهند.

همینطور می توانند یک دایره را بچرخانند تا درس های روی تخته سیاه تغییر کند و معلم مدرسه Madame Gazelle آنها را روایت کند. در جلوی تخته سیاه یک نقطه حساس وجود دارد که با قرار دادن هر کدام از کارکترها عباراتی را می شنوید.

اسباب بازی مدرسه پپاپیگ Hasbro F2166

این محصول دارای 3 فیگور و 6 لوازم جانبی با فیگورهای Peppa Pig، Madame Gazelle و Mandy Mouse (در یک صندلی چرخدار قابل جابجایی)، به علاوه 2 میز روباز، 4 صندلی، یک جعبه نهار و گیتار می باشد.

ست Peppa’s School Playgroup با جنس پلاستیک درجه یک فاقد مواد مضر مطابق با استاندارد اروپا برای کودکان که با دو باتری قلمی کار می کند ساخته شده است. بچه ها می توانند صفحه تخته سیاه را بچرخانند یا فیگور را جلوی تخته سیاه قرار دهند تا عبارات مربوط به هر درس را که شامل 3 درس می شود بشنوند.

اندازه هر فیگور تقریباً 7.62 سانتی متر و ابعاد محصول در حدود ‎7.62 x 37.78 x 21.27 سانتی متر و وزن کل محصول  880 گرم می باشد. در دو حالت می توانید از این اسباب بازی استفاده کنید فقط با جلوه های صوتی یا فقط جلوه های صوتی که به زبان انگلیسی صحبت می کند.

اسباب بازی مدرسه پپاپیگ Hasbro F2166

برند محصول

Hasbro یک شرکت آمریکایی بزرگ است که در زمینه تولید و فروش اسباب‌بازی‌ها و بازی‌ها فعالیت می‌کند. این شرکت در سال 1923 توسط هنری و هیلل هاسنفیلد تاسیس شد و ابتدا به تولید محصولات نساجی و مداد می‌پرداخت. در طول سال‌ها، Hasbro به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان اسباب‌بازی در جهان تبدیل شده است.

از محصولات معروف Hasbro می‌توان به سری بازی‌های مونوپولی، اسباب‌بازی‌های ترانسفورمرز، My Little Pony، G.I. Joe، و بازی‌های رومیزی مثل Risk اشاره کرد. علاوه بر این، Hasbro دارای بخش‌هایی است که در زمینه تولید فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی فعالیت می‌کنند، مانند شرکت Hasbro Studios.

Hasbro نیز با کسب و کارهای مرتبط با سرگرمی‌های دیجیتال، مجازی و فناوری‌های نوین همکاری داشته و به دنبال توسعه محصولات خود در این حوزه‌ها است. این شرکت همواره تلاش می‌کند تا با توجه به نیازها و سلایق کودکان و بزرگسالان، محصولات خلاقانه و سرگرم‌کننده‌ای را به بازار عرضه کند.

برند

Hasbro

جنسیت

پسرانه, دخترانه

رده سنی

سه تا پنج سال, پنج تا هشت سال

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسباب بازی مدرسه پپاپیگ کد:846689 Hasbro F2166”

3,060,000 تومان