لگو ماشین کروک کد:Famous Car 607321

  • لگو ماشین کروک
  • 325 بلوک ساختنی
  • از جنس پلاستیک با کیفیت
  • مناسب کودکان بالای 6 سال
شناسه محصول: SY Famous Car 60732 دسته:
برند: SY

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

ضمانت اصالت کالا

خرید مطمئن اسباب بازی اورجینال و غیر اورجینال

24 ساعت گارانتی بازگشت کالا

امکان پرداخت آنلاین

لگو ماشین کروک SY Famous Car 60732

اسباب بازی های ساختنی تنوع زیادی دارند در بین آن ها ماشین ها بسیار مورد توجه قرار می گیرد. بعضی از این ماشین ها بعد از ساختن حرکت نیز می کنند که جذابیت آن ها را برای کودکان و علاقه مندان چند برابر می کند.

ویژگی های محصول

لگو ماشین کروک از محصولات برند SY  است. محصولات این برند همگی از جنس پلاستیک با کیفیت می باشند. این محصول یک ماشین زرد رنگ است و از 325 بلوک ساختنی تشکیل شده است. این ماشین زمانی که ساخته شد قابلیت این را دارد که به جلو و عقب حرکت کند اما با دست.

لگو ماشین کروک Famous Car 607321

لگو ماشین کروک Famous Car 607321

جنس چرخ های آن از پلاستیک است و مانند چرخ واقعی حرکت می کنند. یکی از جذابیت های دیگر این ماشین این است که سقف آن به حالت کروک جمع می شود. به علاوه که در آن دو مینی فیگور نیز وجود دارند که درون ماشین جای می گیرند. همچنین دارای یک دفترچه راهنما است که به کودک در ساختن آن کمک می کند.

این محصول ابعادی در حدود 36*23.5*5.8 سانتی متر است. سن مناسب برای استفاده از این محصول بالای 6 سال است و همه علاقه مندان به این ماشین می توانند آن را ساخته و از آن لذت ببرند.

برند محصول

برند SY ، یک برند پیشرو و بسیار قوی در ساخت لگو و اسباب‌ بازی‌ های فلزی در چین است. این برند دارای طیف گسترده‌ ای از اسباب‌ بازی‌ های با کیفیت، زیبا و قیمت مناسب است. مجموعه ماشین ها یکی از لاین‌ هایی ست که در این شرکت فعال است و بسیار در سر تا سر دنیا محبوب است.

نتیجه گیری نهایی

لگو ماشین کروک محصولی با کیفیت است که برای همه افراد بالای 6 سال مناسب است. این مصحول دارای 325 قطعه است و گزینه مناسبی برای هدیه دادن به علاقه مندان است.

برند

SY

رده سنی

پنج تا هشت سال, هشت تا دوازده سال, بالای دوازده سال

جنسیت

پسرانه, دخترانه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لگو ماشین کروک کد:Famous Car 607321”