فیگور بچه کرگدن ایستاده کد MOJO Rhino Baby Standing 387247

  • فیگور بچه کرگدن
  • ابعاد: 5.5 × 2 × 7 سانتی متر
  • رنگ آمیزی دقیق توسط دست
  • جنس محصول PVC
  • رده سنی: 3 سال به بالا
شناسه محصول: MOJO Rhino Baby Standing 387247 دسته:
برند: Mojo

120,000 تومان

0 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

ضمانت اصالت کالا

خرید مطمئن اسباب بازی اورجینال و غیر اورجینال

24 ساعت گارانتی بازگشت کالا

امکان پرداخت آنلاین

فیگور بچه کرگدن ایستاده MOJO Rhino Baby Standing 387247

کرگدن سفید دومین حیوان بزرگ خشکی است و می تواند حدود 2 تن وزن داشته باشد. شکل دهان بزرگ و مربعی آن هنگام چریدن کارایی بالایی دارد. این گونه اجتماعی‌ترین گونهٔ کرگدن است. کرگدن سفید رایج ترین گونه کرگدن باقی مانده است و در بخش هایی از آفریقا زندگی می کند. کرگدن سفید روی سر خود 2 شاخ دارد که از کراتین ساخته شده است. طول شاخ کرگدن سفید به طور متوسط ​​90 سانتی متر است اما می تواند تا 150 سانتی متر هم برسد.

ویژگی های محصول

فیگور بچه کرگدن ایستاده ساخته شده از کیفیت رنگ بسیار مرغوب و بدون سرب که با دست رنگ آمیزی شده است و قابل بازیافت است. در ساخت آن از فناوری نانو استفاده شده. به جزئیات در ساخت این مدل بسیار اهمیت داده شده است و با وجود ابعاد کوچک بیشترین شباهت را به نمونه واقعی دارد.این فیگور مناسب برای آموزش و بازی تخیلی برای کودکان است.فاقد موادسمی و مضر برای محیط زیست و مناسب برای افراد کلکسیون دار و کودکان بالای 3سال می باشد.

MOJO Rhino Baby Standing 387247

برند محصول

MOJO فیگورهایی از حیوانات دریایی،مزرعه،حیات وحش،حیوانات ما قبل تاریخ و حتی حیوانات منقرض شده را تولید میکند که کاملا مشابه نمونه واقعی آن است.MOJO تولید کننده انواع فیگور های حیوانات با کیفیت بسیار بالا می باشد. ساخت مراحل این فیگورها، رنگ آمیزی و پرداخت به جزئیات آنها همگی با دست انسان انجام شده است.این کمپانی تمام استاندارد های لازم را دارد و تولیدات این برند دوست دار محیط زیست است. همچنین باکس های مخصوصی برای نگهداری این مجموعه تهیه نموده است که حمل و نگهداری آنها را آسانتر کرده است. این محصولات قابل شست و شو نیستند و در صورت برخورد با آب امکان دارد رنگ آنها محو شده یا از بین برود.

نتیجه گیری نهایی

فیگور بچه کرگدن ایستاده تولید شده با مواد درجه یک و فن آوری نانو برای آموزش کودک است. بسیار زیبا با رنگ هایی که نظر بیننده را جلب می کند. این محصول برای کودکان بالای 3سال و افراد کلکسیونر مناسب است.

برند

Mojo

رده سنی

سه تا پنج سال, پنج تا هشت سال, هشت تا دوازده سال, بالای دوازده سال

جنسیت

پسرانه, دخترانه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فیگور بچه کرگدن ایستاده کد MOJO Rhino Baby Standing 387247”

120,000 تومان