عروسک کیندی کیدز پت تیا Teah The Coala 50112

  • عروسک تیا کیندی کیدز (کوالا)
  • دارای چشمان اکلیلی به رنگ صورتی
  • دارای اکسسوری فنجان چای
  • اورجینال از برند استرالیایی moose
  • مناسب کودکان بالای 3 سال
شناسه محصول: Kindi Kids Teah The Coala 50112 دسته: , ,

660,000 تومان

0 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

ضمانت اصالت کالا

خرید مطمئن اسباب بازی اورجینال و غیر اورجینال

24 ساعت گارانتی بازگشت کالا

امکان پرداخت آنلاین

عروسک  تیا کیندی کیدز Kindi Kids Teah The Coala 50112

کوالا یکی از حیوانات مورد علاقه کودکان است. چرا که همیشه در حال استراحت بوده و ظاهری بامزه دارد. اسباب بازی های ساخته شده از این حیوان نیز بسیار مورد توجه قرار می گیرند مخصوصا زمانی که تعاملی را با کودک داشته باشند می توانند توجه زیادی را به خود جلب نمایند.

ویژگی های محصول

عروسک تیا کیندی کیدز یک محصول هیجان انگیز از این برند بوده که کودک با آن به خوبی ارتباط برقرار می کند. این عروسک جذاب به شکل کوالا بوده و به رنگ آبی است. این محصول جذاب از جنسی نرم و مخملی ساخته شده که کودک می تواند با آن به راحتی بازی کند و وزن آن بسیار سبک است. این کوالا دارای چشمانی جذاب و زیبا و اکلیلی است که رنگ آن صورتی است که با ترکیب رنگ بدنش بسیار جلوه زیبایی را از خود به نمایش می گذارد.

عروسک تیا کیندی کیدز Teah The Coala 50112

عروسک تیا کیندی کیدز Teah The Coala 50112

این عروسک دارای یک پاپیون صورتی بر روی یکی از گوش های خود است. از دیگر مواردی که جذابیت این کوالا را دو چندان کرده است اکسسوری همراه او است. این اکسسوری یک فنجان چای است و زمانی که آن را به سمت دهان او می بریم چشمان او بسته شده و کودک از دیدن آن به وجد می آید.

این محصول دارای ابعادی در حدود 10.54*7.01*12.19 سانتی متر است و برای کودکان بالای 3 سال مناسب است که با توجه به ابعاد کوچک و وزن سبک آن می تواند به راحتی آن را در آغوش گرفته و با آن بازی کند.

برند محصول

برند MOOSE یک برند استرالیایی بوده که دفتر آن ها در ملبورن واقع شده. این برند سازنده انواع اسباب بازی الکترونیکی، عروسک و شخصیت های مختلف است که هر کدام دارای اسامی مخصوص به خود هستند.

نتیجه گیری نهایی

عروسک تیا کیندی کیدز محصولی زیبا و جذاب از برند moose لاین کیندی کیدز بوده که برای کودکان بالای 3 سال مناسب است. این محصول دارای یک فنجان نوشیدنی است و همچنین دارای یک پاپیون است و هدیه مناسبی برای کودکان است.

برند

سایر برندها

رده سنی

سه تا پنج سال, پنج تا هشت سال

جنسیت

پسرانه, دخترانه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عروسک کیندی کیدز پت تیا Teah The Coala 50112”

660,000 تومان