فیگور دکتر استرنج موزیکال Dr. Strange

  • فیگور دکتر استرنج موزیکال
  • موزیکال
  • دست و پا مفصلی
  • مناسب برای کودکان بالای 4 سال
شناسه محصول: MARVEL Dr. Strange دسته: ,

395,000 تومان

0 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

ضمانت اصالت کالا

خرید مطمئن اسباب بازی اورجینال و غیر اورجینال

24 ساعت گارانتی بازگشت کالا

امکان پرداخت آنلاین

فیگور دکتر استرنج موزیکال MARVEL Dr. Strange

دکتر استرنج ابر قهرمانی دارای قدرت جادویی است. این شخصیت ابتدا یک دکتر جراح مغز و اعصاب بوده که در طی حادثه ای قدرت جراحی خود را از دست می دهد و به دنبال شفا به سراسر دنیا سفر کرده و با شخص جادوگری آشنا می شود و شاگرد او شده و از جهان در برابر حملات مختلف دفاع می کند. این قهرمان در بین همه افراد طرفداران زیادی دارد.

ویژگی‌های محصول

فیگور دکتر استرنج موزیکال برگرفته شده از  شخصیت مشهور و جذاب مارول بوده که طرفداران زیادی دارد. این فیگور دارای تمامی جزئیات شخصیت اصلی از جمله، لباس، رنگ و چهره است. این محصول زیبا از جنس پلاستیک باکیفیت بوده و فاقد مواد مضر می باشد. همچنین دارای یک شنل است که همانند کاراکتر اصلی دور گردن او بوده و قابل جا به جایی می باشد. این محصول یک ویژگی دارد که آن را از دیگر محصولات متمایز می کند و آن این است که چشم آگاموتویی که بر روی سینه آن قرار گرفته، زمانی که آن را فشار دهیم شروع به موزیک  فیلم اونجر کرده و همین مسئله این فیگور را جذاب تر کرده چرا که کودک می تواند با آن به خوبی ارتباط برقرار کند.

فیگور دکتر استرنج سخنگو Dr. Strange

فیگور دکتر استرنج سخنگو Dr. Strange

این محصول دارای دست و پای مفصلی است و قابلیت حرکت دادن دارد. برای راه اندازی به باتری نیاز دارد. ارتفاع این محصول در حدود 31 سانتی متر است. سن مناسب استفاده از آن نیز 3 سال به بالا می باشد.

نتیجه‌گیری نهایی

فیگور دکتر استرنج موزیکال از محصولات جذاب برای کودکان بالای 3 سال است. این محصول می تواند برای کودکان علاقه مند با این شخصیت بسیار مناسب باشد چرا که کاملا مشابه بوده و دیالوگ های آن را در فیلمش تکرار می کند.

برند

سایر برندها

رده سنی

سه تا پنج سال, پنج تا هشت سال

جنسیت

پسرانه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فیگور دکتر استرنج موزیکال Dr. Strange”

395,000 تومان