عروسک مینی موس Minnie 901593

  • عروسک پولیشی
  • دارای اسم مینی موس
  • قابل شست و شو
  • ارتفاع محصول 42سانتی متر
  • اورجینال
  • مناسب برای سن 0 ماه به بالا
شناسه محصول: TY Minnie 901593 دسته: ,
برند: TY

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

ضمانت اصالت کالا

خرید مطمئن اسباب بازی اورجینال و غیر اورجینال

24 ساعت گارانتی بازگشت کالا

امکان پرداخت آنلاین

عروسک مینی موس TY Minnie 901593

مینی موس شخصیتی کارتونی و بسیار با نمک است که به همراه میکی با هم خلق شدند. او به عنوان معشوقه میکی در اکثر مواقع ظاهر می شود. او دختری شیطون و جذاب است که میکی سعی در خوشحال کردن و به دست آوردن او دارد.

ویژگی‌‌های محصول

عروسک مینی موس با الهام از شخصیت مینی موس ساخته شده و سعی شده تمامی جزئیات در ساخت آن رعایت شود. این محصول ساخته شده شرکت ty است که در زمینه ساخت عروسک های شخصیت های کارتونی فعالیت دارد. این عروسک لباسی با طراحی کاملا شبیه به شخصیت اصلی دارد. پیراهن او به رنگ قرمز براق بوده و همچنین دارای خال های سفید است. دستکش های آن به رنگ سفید بوده که پارچه آن نیز براق است. کفش های او به رنگ زرد بوده که با استفاده از پارچه براق برای آن طلایی دیده می شود. به علاوه بر روی سر آن یک پاپیون از جنس و رنگ و طرح لباسش وجود دارد که جذابیت آن را دو چندان کرده است.

این محصول از جنس مخمل یا پولیش خواب دار مشکی ساخته شده و از کیفیت بالایی برخوردار است. همچنین از جنس ضد حساسیت بوده که برای کودکان هیچ ضرری ندارد. این محصول نیز مانند سایر محصولات برند تی وای دارای یک شناسنامه است که به گوش او وصل شده است.

عروسک مینی موس Minnie 901593

عروسک مینی موس Minnie 901593

ارتفاع آن نیز در حدود 42 سانتی متر است. سن استفاده از این عروسک بالای 3 سال بوده و کودک از بازی کردن با آن می تواند لذت ببرد.

نتیجه گیری نهایی

عروسک مینی موس محصولی از برند تی وای بوده که از کیفیت بالای برخوردار است. این محصول مناسب کودکان بالای 3 سال است و مانند شخصیت اصلی طراحی شده است.

برند

TY

رده سنی

سه تا پنج سال, پنج تا هشت سال

جنسیت

پسرانه, دخترانه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عروسک مینی موس Minnie 901593”