لگو کروکودیل World Dinasouar 1506

  • لگو کروکودیل
  • دارای 520 قطعه
  • دارای 3 فیگور
  • برند SY
  • مناسب برای کودکان بالای 6 سال
شناسه محصول: SY World Dinasouar 1506 دسته: ,
برند: SY

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

ضمانت اصالت کالا

خرید مطمئن اسباب بازی اورجینال و غیر اورجینال

24 ساعت گارانتی بازگشت کالا

امکان پرداخت آنلاین

اسباب بازی لگو کروکودیل SY World Dinasouar 1506

کروکودیل ها حیوانات خزنده آبزی  بزرگی هستند. اسباب بازی های کروکودیل برای بسیاری از کودکان علاقه مند بسیار جذاب است. لگو کروکودیل بعد از ساخته شدن به شکل یک کروکودیل متحرک در می آید و می تواند بسیار سرگرم کننده باشد.

ویژگی‌ های محصول

لگو کروکودیل ساخته شده در برند SY یک محصول بسیار با کیفیت بوده و برای کودکان مضر نمی باشد. لگو ها برای کودکان و افراد در سنین مختلف بسیار جالب و هیجان انگیز هستند چرا که می توانند یک بازی را خودشان خلق کنند و از تمرکز خود به خوبی استفاده کنند. این محصول دارای 520 بلوک ساختنی است که پس از سرهم شدن یک کروکودیل با سر و دست و پای متحرک که به اطراف می چرخد ساخته می شود. همچنین دهان آن نیز باز و بسته می شود. این لگو دارای یک دفترچه راهنما است که کمک می کند تا آن آسان تر ساخته شود. این محصول دارای 3 اکشن فیگور است که بر روی این تمساح جای گرفته و می توان با آن ها بازی کرد.

لگو کروکودیل World Dinasouar 1506

لگو کروکودیل World Dinasouar 1506

این لگو برای کودکان زیر 3 سال مناسب نیست چرا که ممکن است قطعات آن را در دهان خود کرده و فرو ببرند. سن توصیه شده برای استفاده از این محصول بالای 6 سال می باشد.

برند محصول

برند SY ، یک برند پیشرو و بسیار قوی در ساخت لگو و اسباب‌ بازی‌ های فلزی در چین است. این برند دارای طیف گسترده‌ ای از اسباب‌ بازی‌ های با کیفیت، زیبا و قیمت مناسب است. مجموعه دایناسور ها یکی از لاین‌ هایی ست که در این شرکت فعال است و بسیار در سر تا سر دنیا محبوب است.

نتیجه گیری نهایی

لگو کروکودیل از برند SY برای کودکان بالای 6 سال و علاقه مند به اسباب بازی های ساختنی و پازل است این لگو دارای نشان استاندارد است و برای استاندارد های حفاظت از محیط زیست را دارد.

برند

SY

رده سنی

پنج تا هشت سال, هشت تا دوازده سال, بالای دوازده سال

جنسیت

دخترانه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لگو کروکودیل World Dinasouar 1506”