اسباب بازی اتوبوس برقی Light And Sound Bus WY911A

  • اسباب بازی اتوبوس برقی
  • از سری City Servise
  • دارای قابلیت حرکت به صورت قدرتی
  • موزیکال
  • دارای جلوه های نوری
  • مناسب برای کودکان بالای 3 سال
شناسه محصول: Light And Sound Bus WY911A دسته: ,

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

ضمانت اصالت کالا

خرید مطمئن اسباب بازی اورجینال و غیر اورجینال

24 ساعت گارانتی بازگشت کالا

امکان پرداخت آنلاین

اتوبوس اسباب بازی برقی Wenyi Light And Sound Bus WY911A

اسباب بازی های ماشینی محبوب ترین اسباب بازی بین کودکان هستند. حالا اگر این ماشین ها خاص باشند و قابلیت های خاصی هم داشته باشند کودکان قطعا عاشق آن خواهند شد. همچنین اسباب بازی های ماشینی از آن دسته محصولاتی هستند که کودکان به این زودی ها از دستشان خسته نمی شوند و می توانند چندین سال از آن استفاده کنند. اتوبوس اسباب بازی برقی نیز یکی از همین محصولات است. این محصول مناسب کودکان بالای 3 سال می باشد.

ویژگی های محصول

اتوبوس اسباب بازی برقی، یک تصویر از اتوبوس های برقی جذاب قرمز ارائه می کند و آن را به زیبایی به تصویر می کشد. این محصول قرمز رنگ است. رنگی جذاب و دلربا برای اکثر کودکان در اسباب بازی ها و رنگی که توجه شان را به خود جلب می کند.

 

اسباب بازی اتوبوس برقی Light And Sound Bus WY911A

bazi-to.com

 

در های اتوبوس به صورت ریلی باز می شوند و روی اتوبوس سه دکمه قرار دارد که با فشار دادنشان اتوبوس از خودش جلوه های نوری و صوتی تولید می کند. این ماشین قدرتی است یعنی اگر با قدرت و فشار به زمین به اندازه ی چند سانت به جلو کشیده شود، پس از ول کردن ماشین مسافت طولانی را به سمت جلو حرکت می کند.

برند محصول

این محصول از برند Wenyi می باشد که یک مجموعه به نام City Service تولید کرده که در آن انواع ماشین‌ها، که خدمات شهری ارائه می‌دهند را تولید می‌کند و به آشنایی کودک با محیط بیرون کمک می‌کند. این سبک از اسباب بازی ها حتی می‌توانند جهت آموزش نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

نتیجه‌گیری نهایی

اتوبوس اسباب بازی یک محصول موزیکال با جلوه‌های نوری است. این محصول بخشی از یک مجموعه‌ی مفید جهت تقویت مهارت‌های ذهنی و فیزیکی کودک است.

برند

سایر برندها

رده سنی

سه تا پنج سال, پنج تا هشت سال, هشت تا دوازده سال

جنسیت

پسرانه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسباب بازی اتوبوس برقی Light And Sound Bus WY911A”