عروسک السا Disney Frozen Sing A Long Elsa Doll

  • دارای 15 صدای مختلف
  • موزیکال
  • دارای یک میکروفون
  • دست و پاهای  مفصلی
  • مناسب برای کودکان بالای 3 سال
شناسه محصول: Disney Frozen Sing A Long Elsa Doll Jakks دسته: ,
برند: Jakks

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

ضمانت اصالت کالا

خرید مطمئن اسباب بازی اورجینال و غیر اورجینال

24 ساعت گارانتی بازگشت کالا

امکان پرداخت آنلاین

عروسک السا Disney Frozen Sing A Long Elsa Doll Jakks

السا شخصیت محبوب کارتون فروزن که یک شخصیت داستانی و افسانه‌ای است. این شخصیت در این فیلم صدای خوبی دارد و خوانندگی می‌کند. عروسک السا برگرفته از شخصیت کارتون فروزن است. این عروسک یک میکروفون به همراه خود دارد که تمامی شعرهای این شخصیت را می‌خواند.

ویژگی های محصول

عروسک السا محصول شرکت جاکز تحت لیسانس دیزنی می‌باشد. این عروسک موزیکال بوده و یک میکروفون به همراه خود دارد که تمامی شعرهای شخصیت السا را می‌خواند. برای شنیدن آهنگ‌‌ها کافی است که میکروفون را در جلوی آن قرار دهید تا شروع به خواندن کند. همچنین با فشار دادن گردنبند این عروسک زیبا موزیک پخش می‌شود. این محصول چشمانی آبی دارد که از هر طرف به آن نگاه می‌کنیم انگار به شما نگاه می‌کند.

"<yoastmark

این محصول دارای یک دست لباس کامل است و لباس آن به طرز جادویی روشن می‌شوند. گردن این عروسک به صورت 360 درجه می‌چرخد. همچنین دست و پای مفصلی دارد که می توان آن ها را حرکت داد. عروسک السا 3 عدد باتری قلمی متوسط و میکروفن آن 2 عدد باتری قلمی متوسط نیاز دارند. این محصول برای کودکان بالای 3 سال مناسب است.

برند محصول

برند Jakks pacific یک برند مشهور آمریکایی است که طیف وسیعی از محصولات مربوط به کودکان را وارد بازار می‌کند. محصولات این شرکت عبارتند از فیگورهای اکشن،وسایل الکترونیکی، عروسک‌ها، لباس‌های هالووین، مبلمان کودک،اسباب بازی‌های ساختمانی، ماشین ها و …

تمامی این محصولات از کیفیت بالایی برخوردارند و بر اساس استانداردهای اسباب بازی ساخته شده‌اند. شرکت دیزنی یکی از برندهای محبوب و مشهور دنیاست. کیفیت این برند اثبات شده است و بدانید که بدون شک هر محصولی که از این برند است ارزش خرید دارد و کودک تان را بسیار خوشحال خواهد کرد.

نتیجه گیری نهایی

عروسک السا موزیکال می‌باشد و در صورتی که گردنبند آن را فشار دهید موزیک پخش می‌کند. همچنین میکروفون این عروسک آهنگ‌های این شخصیت کارتونی را می‌خواند. این عروسک برای کودکان بالای 3 سال مناسب است.

برند

Jakks

رده سنی

سه تا پنج سال

جنسیت

دخترانه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عروسک السا Disney Frozen Sing A Long Elsa Doll”