اسباب بازی نوزاد Tolo Baby And Rocker 89618

  • اسباب بازی نوزاد تولو
  • حرکت به صورت مفصلی
  • قابلیت جدا شدن از گهواره
  • پلاستیک فشرده بدون آرسنیک
  • اورجینال از برند Tolo
  • مناسب برای کودکان بین 1 تا 5 سال
شناسه محصول: Baby And Rocker Tolo دسته:
برند: TOLO

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

ضمانت اصالت کالا

خرید مطمئن اسباب بازی اورجینال و غیر اورجینال

24 ساعت گارانتی بازگشت کالا

امکان پرداخت آنلاین

اسباب بازی نوزاد تولو Baby And Rocker Tolo 

اسباب بازی های نوزادی از مهم ترین اسباب بازی‌ها برای کودکان هستند. این اسباب بازی‌ها در تشکیل و پیشرفت هوش هیجانی کودک نقش تعیین کننده ای دارند. اگر اسباب بازی مورد استفاده‌ی کودک استاندارد باشد، در پیشرفت مهارت‌های ذهنی و دستی کودک بسیار عالی عمل خواهد کرد. اسباب بازی نوزاد تولو یکی از بهترین محصولات جهت تقویت ذهن کودک می‌باشد. این محصول مناسب کودکان بین 1 تا 5 سال می‌باشد.

ویژگی‌ های محصول

اسباب بازی نوزاد تولو در واقع عروسک یک نوزاد کوچک در گهواره است. گهواره نوزاد قابلیت تکان خوردن دارد و دست و پاهای خود نوزاد نیز مفصلی است. نوزاد می‌تواند از گهواره خارج شود و به عنوان یک اسباب بازی کوچک بامزه به صورت جدا از گهواره استفاده شود زیرا دست و پاهای مفصلی اش به او این قابلیت را می‌دهند که بتواند تکان بخورد و شکل بگیرد.

اسباب بازی نوزاد تولو Baby And Rocker Tolo

bazi-to.com

همچنین هنگام تکان دادن دست و پای اسباب بازی ، یک صدا شنیده می‌شود که توجه و حواس کودک را به خود جلب می‌کند. رنگ‌های شاد محصول یکی دیگر از شگرد های برند تولو جهت جلب توجه کودک و  آشنایی با رنگ‌ها می‌باشد.

برند محصول

برند Tolo یک برند انگلیسی است. این برند به صورت تخصصی اسباب‌بازی‌های کودکانه تولید می‌کند و هدف این شرکت تقویت مهارت‌های ذهنی و فیزیکیِ کودکان است. تمامی اسباب‌بازی‌های این برند استانداردهای لازم جهت امن بودن را گذرانده اند و کاملا امن هستند.

نتیجه‌ گیری نهایی

این عروسک موجب سرگرم‌شدن و تقویت حواس مهم کودک می‌شود. چه چیزی بهتر از یک اسباب‌بازی که در عین سرگرم کننده بودن، مفید نیز باشد؟ این اسباب‌بازی از برند معتبر تولو است و یک هدیه‌ی عالی برای کودک دلبندتان یا عزیزانتان می‌باشد.

برند

TOLO

رده سنی

یکسال تا سه سال, سه تا پنج سال

جنسیت

پسرانه, دخترانه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسباب بازی نوزاد Tolo Baby And Rocker 89618”